No video

Troye Sivan - My My My! (Official Video)

Published on Jan 11, 2018
Buy, Download or Stream My My My! By Troye Sivan TroyeSivan.lnk.to/MyMyMyID
Subscribe to the official Troye Sivan US-tv channel: us-tv.org/username-TroyeSivan18
Follow Troye on...
Official Website: www.troyesivan.com/
Facebook: facebook.com/troyesivan
Twitter: twitter.com/troyesivan
Instagram: instagram.com/troyesivan/
Tumblr: www.troyesivan.tumblr.com
Official Website: www.troyesivan.com/

Lyrics:
[Verse 1]
Shine on, diamond
Don't make me wait another day
'Cause passion is passion
You know it just as well as me
[Pre-Chorus]
Now, let's stop running from love
Running from love
Let's stop, my baby
Let's stop running from us
Running from us
Let's stop, my baby
[Chorus]
Oh my, my, my
I die every night with you
Oh my, my, my
Living for your every move
[Verse 2]
Spark up, buzz cut
I got my tongue between your teeth
Go slow, no, no, go fast
You like it just as much as me
[Pre-Chorus]
Now, let's stop running from love
Running from love
Let's stop, my baby
Let's stop running from us
Running from us
Let's stop, my baby
[Chorus]
Oh my, my, my
I die every night with you
Oh my, my, my
Living for your every move
Oh my, my, my
I die every night with you
Oh my, my, my
Living for your every move
Oh my, my, my
[Bridge]
Should be the last night ever
Should be the last night we're apart
Got my name on this treasure
On this treasure
[Chorus]
Oh my, my, my
(Oh my, my)
I die every night with you
(I die, I die, I die, I die, yeah, yeah)
Oh my, my, my
(Oh my, my, my
Oh my, my, my)
Living for your every move
(Living for, living for, yeah)
Oh my, my, my
I die every night with you
(Oh my, my, my
Oh my, my, my, oh)
Oh my, my, my
Living for your every move
(Living for your every move)
Oh my, my, my
Artist: Troye Sivan
Released: 2018
Songwriter(s): Troye Sivan Mellet; Brett McLaughlin; Oscar Görres; James Alan Ghaleb
Genre: Pop
Label: Universal Australia
Producer(s): Oscar Görres
Length: 3:24
DIRECTOR - Grant Singer
PRODUCER - Saul Germaine
EXECUTIVE PRODUCER - Nina Soriano
EDITOR - Nick Rondeau
PRODUCTION COMPANY - Anonymous Content

© 2018 Universal Music Australia Pty Ltd.

Comments

  • Gay 😜

  • 2019

  • 2019?

  • there goes little wolverine

  • he's so skinny but talented

  • Cara viciei

  • Can’t believe it’s been a year

  • Malfoy, is that you?

  • love u

  • i am straight, but damn troy you so hot and awesome!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • gay asf

  • Oh my my my 😍

  • Please like so he might read this: You are an iconic legend! We should all learn from you. Every single one of your apperences teaches me more to express myself to stay true to me, to not let anyone stop me and so many more life changing values. I want to thank you so much for being exactly who you are and for spreading so much hope and positivity for everyone. I dont know what to say to express my gratefulness

  • no words in any language to express my love for him

  • 😍😍😍

  • You made my day❤

  • I heard this song in italy im so obsessed with couse remember me a French love ❤️

  • Never get old for me.

  • 0:23 👏👏

  • I have like an actual obsession with this video I just freaking love it so much

  • We're too lucky to be gaysssssssssssssss ...

  • Pure lust But i love it😍

  • I'm not afraid------------> My My My. ❤️❤️❤️💜💜💜

  • Please tell carter to stop calling me a snitch and my friend disabled

  • Now on cnn r kelly has allegedly committed suicide amidst the allegations of holding underage girls hostage and decades of sexual assault on minors

  • My dad walked past me whilst I was watching this and asked why I looked like I’m in love with my phone... It’s because I’m in love with this video

  • He looked so gorgeous at 1:42 omg his eyes are so pretty

  • I'm gay and feel so gay watching this

  • bitch he's so hot like what the heck?

  • Anyone watching this 2019?

  • Okay, honestly speaking troye is an ideal man. ❤

  • I honestly think this is one of, if not the absolute, best music videos ever made. It is so artistic and evokes such emotion. The cinematography is really amazing and it makes me FEEL something. As if I am really there, sweaty, hair dripping down the back of my shirt, the wind blowing from behind me, strobe lights blurring my vision, electric energy with no control over my body. I move for you and you only. Seduction, lights, skin, screams. Thoughts replaced with pavement and rusty metal and jagged breaths. Doorway to doorway in the shadows, confined underground, then only to find myself caught in a storm. In the vast vulnerability of the old power plant. Under your power; its heat burns my flesh. Cold concrete is both my captor and my escape route. (Wow okay I need to stop).

    • +Animal Lover aw thank you!!

    • Madeline L Please don't stop.😂 Great comment.👌

  • I keep re-watching his stuff and it's just pure art. Everything about him and his music is art 💜

  • Damn 🔥

  • Hey what are fandom of Troye Sivan called??!!! 🤔

  • 😍😍😍😍😍😍😍😍😍💯💯💯💯💯💯

  • Troye Sivan is sooooooo damn *HAWT*

  • 💯💯💯

  • 21000 conservatives came here to dislike this fantastic piece of art.

  • OMG

  • This is... Amazing

  • Is he anorexic or something?

    • no he has a mild case of marfan syndrome which most commonly effects connective tissues of the body (it makes him very skinny and causes him to have a slight dip in his chest) he only has a mild case of it so its not really life threatening

  • Un año de este himno y esto merece más reconocimiento sin dudas

  • Art. Magic. Freedom.

  • 💖

  • 2019 ?

  • Holy shit this Music got all the feels needed in a BL Manga

  • Happy 1 year to this video :-)

  • A DAMN YEAR!

  • 1 year of My My My😭 time flies

  • 🖤🖤🖤

  • ♥♥♥

  • Omg Troye cute 😝😝😝😝♥️♥️♥️😘😘😘

  • HAPPY ONE YEAR TO MY MY MY!!

  • This bop is 1 year old, omfg

  • 1 year 1-10-19

  • Great singer, great song, great video, great lyric, me love you troy🌻

  • Let's stop....

  • 1 year old already damn lol

  • A YEAR AND STILL HITS ME EVERYTIME

  • Troy Sivan my my my wonderful

  • Happy birthday

  • I remembered this song and watched it again, and I was shocked that it was published exactly 1 year ago today. Hahaha Jan 10. Skl

  • Happy 1 year anniversary to this video!

  • Un añoo❤️❤️❤️

  • My addiction right here this is such a masterpiece😍😆

  • WTF IT'S BEEN A YEAR

  • Me: watches Me: OH MY MY MY!

  • 😊😊😊😊😊😊😊😊🤪🤪🤪🤪 I’M HAVING A SEIZURE

  • hes gay -_-

  • Go off sis

  • Tomorrow makes 1 year since this gold was released!!!

  • Male version of Hayley Kiyoko possibly?

  • Cool Michael Jackson references

  • I LOVE YOU

  • Music for patos.

  • troye silvan ❤❤❤❤

  • Eoo

  • I think I just had a seizure

  • Is this song about Twinks hooking up and getting some dick in seedy toilet cubicles?

  • Is the buzzcut part a reference to Buzzcut by lorde because I know he likes or liked that song

  • Work 👏it 👏 bitch👏😘

  • This song is like soooooo goood can’t stop listening like this has been stuck in my head forever

  • Great song! It sounds like an 80s song

  • Este video parece del 2010

  • Sexy but not dirty quality 👌

  • "О, Му му" - сказал Тургенев

  • Love his music❤️

  • 2019?

  • Troye Sivane is my sexual orientation

  • This deserves an award🏆

  • omfg he's so beautiful

    • cutesteunha totally agree!

  • So glad he put the warning. Most people don't

  • The whole video is me when I am alone at home😍😋

  • his dancing is flaweless

  • Ok I’ve repeated this video like ten times now. It’s two am. I need to stop.

  • Ugh I love this so much ✨✨✨💕💕💕it’s so classy yet so emotional. A new sexy. Omg!

  • Me gusta esta rola no se ingles pero me gusta la musica