Super Casual Get Ready With Me | Sammy Robinson

Published on Jan 23, 2017
Helloooo lovers

Here is a super chilled out get ready with me!! Hope you enjoyyyyyyyy

Outfit details:
Long sleeve- Bassike
Jeans- Glassons
Bag- YSL
Belt- Princess Polly
Products mentioned: (off the top of my head will update soon)
Becca Aqua luminous silk foundation in beige
Urban Decay Naked skin concealer in medium neutral and light warm
Laura Mercier translucent loose powder
Charlotte Tilbury micro powder in 4 dark
Gurlein Bronzer
Colour pop Single Shadows
Stila huge extreme lash mascara
Garbo and Kelly eyebrow pencil in Ash blonde
Benefit brow setting gel in blonde
Clarins Blush prodige 02 soft peach
Becca Shimmering skin perfecter in champagne pop
Hourglass panoramic lipliner in Eden
Colour pop liquid lipstick shade unknown
Bahama Mama Bronzer by the Balm
For any enquires please contact: Jessica@maxconnectors.com.au
Find me on---
Instagram--- instagram.com/sammmyrobinson/
Twitter- twitter.com/Sammmyrobinson
Snapchat- Samrobinson31

Comments

  • GIGI'S TWIN

  • You're so genuine, Sam!❤️

  • I wish we could be friends - Love from Perth xx (the most boring city in the world)

  • u look better with your hair down

  • I can’t believe myself how I could miss this video 🤦🏽‍♀️ 💕✨💖

  • * A +...

  • where is your gold ring with the small circle from?! I keep noticing it in your videos but you never mention it, I love it!!

  • Just take a look how amazingly she is doing her work... us-tv.org/tv/video-CrYjX3diI8Y.html

  • Omg loveee all this! Love your videos! I'm just starting out and you are such great inspo! xx

  • What is the name of your piercing? Xx

  • so pretty!! where is your watch from?!?! i lavvv it xxx

  • I adore you 💕🌹 so pretty

  • sammy, your spirit warms my heart. I am older than you by 2 years but you are someone i look up to. You have such a calm, confident presence about you that i admire and i am sooooo thankful for your videos.

  • are u a model!? ur so stunning xx love your videos also you should do boyfriend shops for me challenge

  • good !

  • Pretty sure the colourpop lipstick is the shade Trap! Looks similar if not! :)

  • look how beautiful this girl

  • i dont want to be rude but doesnt she look like gigi hadids sister more than bella hadid does

  • YOU LIKE MERYEM UZERLİ!!!:)))

  • Locate hungry meaning meal analyst close wild define.

  • You are absolutely STUNNING ! Omg

  • Love the makeup look

  • "I'm wearing my hair out. you guys proud of me?" me: yep.Hahahahhaa

  • have a nice day everyoneeeeeeeee!

  • what is the song that she used in the intro?

  • You remind me so much of gigi hadid

  • You have such a charming smile!! Love your videos 🙌🏽❤️

  • Does anyone know where she got her watch? I love it!!!

  • If I had lashes like that I wouldn't be into falsies right now either lol

  • Can I have your face?

  • What shade in the Guerlain bronzer are u?

  • I have a theory that all Australian people beautiful, like almost unnaturally pretty, what's in the water over there

  • Do you use a fake tan? If so what brand?! It's so natural looking! x

  • I love ur videos so much😭😍❤️

  • Why are Australians so FUCKING beautiful?? What's in the water? I want some.

  • You are a true spitting image of gig hadid and your features are gorgeouse.

  • What's the intro song?

  • omg u are so pretty!!

  • you look like gigi hadid 2.0 😍

  • Beautiful ❣️

  • new subscriber here. omg you're a beauty!

  • What is the name of the intro song? Anybody? Thanks in advance 🤗

  • Sammy you are sooooo pretty and that Saint Laurent Bag is so beautiful ! love from Belgium x

  • I'm new to US-tv and someone should go watch my video ☺️

  • Please do a skin care routine! Your skin is glowy, flawless and beautiful !!

  • You hair down looks absolutely stunning

  • You look gorgeous Sammy! 💗 I was wondering which brushes you used in this video? 🙂 love you

  • Gigi Hadid lookalike omg

  • Damn I'm obsessed with you!

  • I subscribed in the first 5 seconds :D omg I love your channel

  • Het sammy I know you live in Australia but can you come to vidcon Europe?

  • so beautiful..:)

  • I love that ring your wearing ! What brand is that !?

  • I can't deal with how beautiful you are

  • what's the song?

  • in love with your videos sammy

  • Love this casual look so much!!!💖💖 You're so stunning!!😍❤

  • you're gorgeous omgg

  • Song?❤

  • anyone know what tone is the lipstick of colourpop??

  • Sammmmmantha, can you please do a products i like/favourites video? Would looooove thanks xxx Like so she sees

  • she looks like gigi

  • you should make a video all about pilates!! workout routine, what you bring to the gym, what you eat before, how you get ready etc. love you sammy

  • U have 33 dislike??!! I cant find the reason whyyyy! U r perfection il so jalous

  • omg your eyelashes 😍

  • Where is the watch from?

  • You are so beautiful! Also - HOOWWW GOOD ISS THE MUSICAL?! Loved it. xo

  • suburban fewer lamp young direct before ill.

  • What camera do you use?? Btw you're gorgeous!!

  • hairrrr✨✨😍

  • Hey Sammy, have you ever had eyelash extensions? xx

  • Hi Sammy, where did you get your gold circle ring??

  • why are you the most gorgeous human being in the world lmao

  • Hi Sammy, where is ur watch from? thank you :)

    • michael kors :)

  • HER JEANS ARE SO NICE

  • Where is your earring from?

  • Omg what is this song?

  • woah😍😍😍I love your natural tan It looks so much better than a fake one. where's the jeans from ? 😰how could anyone be this gorgeous ! !!!

  • God you're gorgeous. You remind me of Gigi Hadid

  • SHE IS NATURALLY GORGEOUUUUS

  • Love the intro!!

  • have anyone told you before that you look like gigi hadid!!!

  • How can someone be this beautiful!? 😍😍😍 I'm literally stunned!

  • Holy shit that mascara 😱😱

  • love the natural look on you!

  • Is your beauty blender the beauty blender brand?

  • prettest US-tvrrrrrr. ♡

  • So proud of you for wearing your hair out mom

  • looove your makeup! :)

  • im so excited for the basics video! btw i love the white top!!

  • can you recommend a beatuty blender or are they all pretty similar?

  • What brush did you use for highlighter?

  • Where are your jeans and top from? Love it !!!!

  • Okay hi prettiest person I've ever seen in my life (first time seeing any of your videos)

  • i would love to see how you slick your hair! i've been loving it since i found you but i haven't pulled it off yet!

  • so pretty! what camera do you use?

  • I'm almost 100% positive the Colourpop shade you used is called "Times Square" and btw the names are on the bottom anyways not the sides lol

  • Your eyes are so beautiful :)

  • Love this look and outfit I need to do this! So pretty 😍

  • I swear she's twin with Gigi Hadid