No video

Sam Smith - Pray (Official Video) ft. Logic

Published on May 9, 2018
Stream, Download and Listen to Pray feat. Logic now: samsmith.world/LogicPrayID

They never knew my struggle
Rose above the rubble
Rather live inside their bubble
Than go through the trouble
Of having their double double vision corrected
They just neglect it and

I’ve been thinking lately
Will the Devil take me?
Or will God protect me?
I know I ain’t perfect
But you should respect me
They don’t want me happy
They don’t wanna let me live

I’m young and I’m foolish
I make bad decisions
I block out the news
Turn my back on religion
Don’t have no degree
I’m somewhat naïve
I have made it this far on my own

But lately that shit ain’t been getting me higher
I lift up my head and the world is on fire
There’s dread in my heart
And fear in my bones
I just don’t know what to say

Maybe I’ll pray
Pray
Maybe I’ll pray
I have never believed in you, no
But I’m gonna pray

I am me
I’m a man
I’m a sinner
But understand
Aren’t we all?
So when it comes to passing judgements
I don’t think that you’re the one to make the call
Heaven want to cast me out for being me
I know theres others like me there to break the fall
I know you hater Motherfuckers just can’t relate at


If I’m the first one to the line that’s fine
I’ll take it all
But Logic he gon’ let ‘em know
I ain’t perfect
But I’m worth it
I’m alive
I deserve it
I’ve been praying
I ain’t playing
I don’t think you hear the words that I’m saying

I don’t think you know the weight on my shoulders
That gets heavier as I get older
Calling anybody
Calling anybody
Can you hear me?
I pray that you hear me
I pray that you hear me

Maybe I’ll pray
Pray
Maybe I’ll pray
I’ve never believed in you, no
But I’m gonna

Won’t you call me?
Can we have a one on one please?
Let’s talk about freedom
Everyone prays in the end
Everyone prays in the end
Oh, won’t you call me?
Can we have a one on one please?
Let’s talk about freedom
Everyone prays in the end
Everyone prays in the end

Oh, I’m gonna
Pray
I’m gonna
Pray
I’m gonna
Pray
Pray for a glimmer of hope
Maybe I’ll pray
Pray
Maybe I’ll pray
I’ve never believed in you, no
But I’m gonna pray

Follow Sam Smith:
samsmithworld.com
facebook.com/samsmithworld
instagram.com/samsmithworld
twitter.com/samsmithworld

Director : Joe Connor
Producer : Colin Offland
Italy Production : Dom Mergia
PM : Georgie Winter
DOP : Patrick Mellor
Edit : Ian McLaughlin @ The Outpost
Grade : George K @ MPC
Agent : Alexa Haywood
Sam  Smith  Pray  Capitol  Pop  

Comments

  • Fantasic mate. No words. ❤

  • Omg so deep and meaningful! Love it

  • Thank you so much for this song, it always brings tears to my eyes.

  • amo esta cancion

  • This song hell the whole album is everything 🔥🔥🔥

  • Prrraaaaay-EEEeeeeyyeee-eeeEeeeee - me listening with the fattest stank face

  • Sam Smith = Intense meaningful music. Logic = Intense meaningful music.. Who ever coordinated this is a fucking genius.

  • Sam 😍❤

  • Sam 😍❤

  • Goosebumps errrr time

  • You're my favorite for eveeeeeeeeer!! Iloooooveuuu❤️❤️❤️❤️❤️

  • I just love my birthday twin! His whole album is life!

  • Good l like

  • yasss your voice is everything!!!!!!!!!

  • I’m a fan👏🏽

  • Rap music has officially ran out of uniqueness, it's all started to sound the same that rappers are now resulting in singing to sound different to every rap song. Logic wasn't "rapping" he was singing with a gangster voice, but he was still singing. #rapisdying

  • u have such a good voice Sam.

  • Great collab

  • First time i seen a ft on his channel

  • Omg I loooovvvve you 💕💕💕

  • THEY DID THAT!!!

  • love u

  • See the song was fine as it was. Why you have to go out and add Logic smh.

  • I personally most like the solo version of this song bu it this is fire too. Their voices match with each other very well and the video is so cool

  • Hj

  • Love it

  • Logic+Sam smith= other musicians praying.......

  • OMFG LOGIC AND SAM SMITH I've been waiting for so long

  • He makes NO bad songs omg

  • ¿Dónde están los que hablan español? No veo a nadie y ya van 10M de visitas.

  • this is the collab i never knew i needed

  • Wow ..just wow 😌💕

  • Portugal ??

  • This is everything ❤️❤️❤️

  • This song always makes me cry

  • This Is toooo gooood👏🏾👏🏾👏🏾❤️❤️

  • Anyone else get annoyed when other people sing/rap in Sam's songs? Like I'm just here to hear his angel voice. Please stop interrupting it. Unless you're Adele...

  • Love it I love Sam Smith. When I hear him it’s like listening to Phil Collins for the first time

  • Sam Smith's voice is so op 🔥

  • your just the best singer😍 im so happy that i saw you by the tour in Zürich❤

  • his voice !!

  • 🙇🏻‍♀️😪

  • Ooof😍👌🏻

  • to anyone who read this: JESUS LOVES YOU!

  • Deep...

  • Охренительно

  • Why why why this emotions so very heavy and i cant even explain. when i start to play this song i cant Even stop it and repeating this song but i still cant explain the emotions that i have now😞😢

  • be smooth

  • u no

  • True song wow gorgeous 😁👌

  • I love his voice 😍😍🤗

  • Sam😍 he's voice 🤩

  • Sam Smith can you go back to your hair in stay with me

  • Damn always got me in my feels this is my favorite song of sams he’s so amazing

  • No, you're crying!

  • Sam... the lyrics are offensive..... you need to repent. You are an amazing singer but this is for your own good

  • Getting in my feelings

  • I somewhere heard the beginning? Do you guys know?

  • Favorite song ❤️❤️❤️

  • 👑🤝💦👈

  • ❤️

  • ...

  • Logic is so inspirational 😍

  • Love you sam

  • 🌹

  • 😍😍😍😍

  • God really heard me pray because they released a video too 😄

  • Logic fam !!!!

  • I can do without Logic. 😑

  • i'm just here for Logic