Paper Fortune Teller | Hannah Stocking

Published on Jun 14, 2018
Please donate to Corentin, a beloved Shots Studios Family member ▶ www.gofundme.com/z67hg-250000
WATCH MORE ▶ us-tv.org/tv/video-wkbcPpAtNwM.html
SUBSCRIBE HERE ▶ us-tv.org/ch/UCkS8bfIrm38QCSQeOqRxR4A
THANKS FOR WATCHING! LIKE & SUBSCRIBE FOR MORE VIDEOS!
---------------------------------------------------------
FIND ME ON:
Instagram | instagram.com/hannahstocking
Twitter | twitter.com/hannahstocking
Facebook | facebook.com/hstocking
CAST:
Hannah Stocking | us-tv.org/username-hannahstocking
Cliff Cisneros | instagram.com/cliffcisneros
Keith Saltojanes | instagram.com/keithsaltojanes
Nick McAllister | instagram.com/the_pink_mist
FOLLOW THE SHOTS FAMILY ▶ instagram.com/theshotsfamily
Shots Studios Channels:
Alesso | us-tv.org/username-alesso
Anitta | us-tv.org/username-anitta
Anwar Jibawi | us-tv.org/username-anwar
Awkward Puppets | us-tv.org/username-awkwardpuppets
Delaney Glazer | us-tv.org/username-deeglazer
Hannah Stocking | us-tv.org/username-hannahstocking
Lele Pons | us-tv.org/username-lelepons
Marlon Wayans | us-tv.org/username-marlonwayans
Rudy Mancuso | us-tv.org/username-rudymancuso
Shots Studios | us-tv.org/username-shots
Shots Studios [Vertical Videos] | us-tv.org/username-theshotsfamily
#Hannah
#HannahStocking

Comments

  • I got an ad of Ninga doing the floss

  • Lol good acting

  • Ya Mom!

  • H Ha Han Hann Hanna Hannah Hanna Hann Han Ha H

  • just when I thought your videos couldn't get any worse you prove me wrong by showing me this

  • Ohhhhh we learnt about reconstructed memory in psychology

  • Is this about mc2

  • You wanna do it the old fashion way? The old fashion way I was like...omg!!! What is going on?? I thought they would take it the serious way! But than Rock, paper, scissors! Ahhh... you killed my ego! And I was like...you killed me aswell😭😂😂😂😂😂😂😂

  • “Agent stocking” “Who are you” What I’m thinking FBI open up!!!!

  • Omg Hannah you are my idol and your so funny you are the best and the way you used the paper cuz its so childish!!!😂😂😂 LOVE YOU HANNAH🤘💕🤘

  • I meant villein Keith instead of Kevin 😆😆😆😆🤣🤣🤣🤣🤣

  • Hey who saw the part when Hanna and Kevin when doing it the old fashion way they switch glasses. Like if you saw

  • Trust is the answer to everything

  • did anybody else notice that when they were having a stand off that they switched classes when the dude made the really weird face hehehe

  • Love it

  • 8 6 7-5 3 0 nInE~~ 😂😂😂

  • #Hannah

  • #Hanah is the Best

  • If you say villain Keith it sounds like your saying Phil and Keith

  • Spot the difference Easy: 😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😩😫😫😫😫😫😫😫😫 Medium: 😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈👿😈 Hard: 😧😧😧😧😧😧😧😧😧😧😧😧😧😦😧😧😧😧😧😧 Very hard: 😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😏😒😒😒😒😒😒😒 Extreme: ☺️😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌 Wow: 🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁😕🙁🙁 Comment how many you got right.

  • H He Heh Hehe Heheh Hehehe Heheh Hehe Heh He H

  • I love you you are so sweet and pretty can I get a like

  • this ain’t it chief....

  • to the 3345543214567 people that are reading this I know that you skiped the number at the start lol I can read your mind 💣💣

  • he frickin' looks like stefan salvatoreeeee

  • Ha H Han Ha Hann Han Hanna Hann Hannah Hanna Hannah S Hannah Hannah St Hannah S Hannah Sto Hannah St Hannah Stoc Hannah Sto Hannah Stock Hannah Stoc Hannah Stocki Hannah Stock Hannah Stockin Hannah Stocki Hannah Stocking Hannah Stockin

  • It's sad that all the kids watching this don't even get the song reference

  • reallly hannnahhhhhh

  • Go watch Merrill twins they have a video like this , and btw this was mad son my b day

  • If you recognized he said ak again later give a like to this comment

  • After the video I made a paper fortune teller 😂

  • the end lol

  • Spot the difference 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • hi

  • i love you and i think your pretty

  • what the song's name 🤔

  • 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌓🌗🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌕🌕🌗🌑🌑🌑 🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌓🌕🌕🌗🌑🌑 🌑🌑🌓🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌗🌑🌑 🌑🌑🌓🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌗🌑🌑 🌑🌑🌓🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌗🌑🌑 🌑🌑🌓🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌗🌑🌑 🌑🌑🌓🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌗🌑🌑 🌑🌑🌓🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌗🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌕🌗🌑🌓🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌕🌕🌗🌓🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌓🌕🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌕🌗🌑🌓🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌕🌕🌗🌓🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌓🌕🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌓🌗🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌕🌕🌗🌑🌑🌑 🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌓🌕🌕🌗🌑🌑 🌑🌑🌓🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌗🌑🌑 🌑🌑🌓🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌗🌑🌑 🌑🌑🌓🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌗🌑🌑 🌑🌑🌓🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌗🌑🌑 🌑🌑🌓🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌗🌑🌑 🌑🌑🌓🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌗🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 *I Love you* 💖💖💖 *I also hope you notice..*

  • 0:41

  • I love you so much Hannah! Your so beautiful and funny! 😍😫

  • The meg?

  • 6:09 the guys glasses change

  • 0:49 - 0:50 her glasses fell off 😂🤣😂🤣

  • As much as I love this you can see the number plate Hannah why btw it’s at 5:43

  • Hi it's my birthday and your videos are so funny

  • H Ha Han Hann Hanna Hannah Hanna Hann Han Ha H

  • Hannah: NIIIEENINE! Cliff: That's a song. LMAO! LOVE YOU HANNAH.

  • F Fo For Fort Fortu Fortun Fortune Fortune T Fortune Te Fortune Tel Fortune Tell Fortune Telle Fortune Teller Fortune Telle Fortune Tell Fortune Tel Fortune Te Fortune T Fortune Fortun Fortu Fort For Fo F

  • Any1 realized at 6:08 they switched glasses

  • lllloooollll

  • 1:54

  • I I l I lo I lov I love I love h I love ha I love han I love hann I love hanna I love hannah I love hanna I love hann I love han I love ha I love h I love I lov I lo I l I

  • *8675309*

  • Your the best Hannah😍😍😍😍

  • I knew it was gonna be rps xd

  • 6:08 They traded glasses 😂😂😂

  • eight six seven five three O nineeeeee

  • 867530 nieeieen

  • h ha han hann hanna hannah hanna hann han ha h

  • ...

  • Hi Hannah

  • Your geougeres

  • I love youu HANNAH🙊😻

  • I got a takis ad, I was eating takis😆

  • H Ha Han Hann Hanna Hannah Hannah S Hannah St Hannah Sto Hannah Stoc Hannah Stock Hannah Stocki Hannah Stockin Hannah Stocking Hannah Stockin Hannah Stocki Hannah Stock Hannah Stoc Hannah Sto Hannah St Hannah S Hannah Hanna Hann Han Ha H

  • 100000th Like

  • H Ha Ha Han Hann Hanna Hannah Hanna Hann Han Ha H love you super much ....

  • Why did they switch glasses at 6:07

  • Who actually called the number?

  • Hi hannah how are u

  • (Hi

  • 'ft. Chatter Box'

  • Find the difference 🌎🌎🌎🌎🌎🌎🌎🌎🌎🌎🌎🌎🌎🌎🌎🌎🌏🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍

  • H Ha Han Hann Hanna Hannah Hannah S Hannah St Hannah Sto Hannah Stoc Hannah Stock Hannah Stocki Hannah Stockin Hannah Stocking Hannah Stockin Hannah Stocki Hannah Stock Hannah Stoc Hannah Sto Hannah St Hannah S Hannah Hanna Hann Han Ha H

  • I love me

  • 6:10 He has different glasses 👓 I think he is a magician 🎩 😂

  • Lol

  • Vilin case lets go baybe

  • Here before 12 MILLION likes ;)

  • Hannah please like my comment

  • yeah

  • Niiiiene

  • Wow just wow... 😂😂😂

  • Cddhgdh could you do not wanna get a better life you don’t wanna get to ya damn self lol lol 😂 night I gotta get you all the right time to do this one thing and then

  • Best youtubers 💞💞💖

  • Poor cliff

  • EGO DECEASED

  • 867530 NIYAIINNNEEEE

  • h ha han hann hanna hannah

  • You are so funny

  • More like HANNAH THATS SHOCKING!

  • I love you so much Hannah if you like my comment you will made my day

  • I love hannahs and leles skits

  • h he hel hell hello hello e hello ev hello eve hello ever hello every hello everyon hello everyone hello everyon hello everyo hello every hello ever hello eve hello ev hello e hello hell he h

  • when they said "the old fashioned way" i expected hannah to pull out that folded piece of paper that would say "push"

  • You Know Who's The Best? Read The First Letter 😄😁😊

  • Good job paper

  • hey I have those sunglasses or if they're not sunglasses I still use those kinds of glasses because of the metal lines on the side of the sunglasses that villain keith is wearing!

  • 06:03 can someone name the song pls😊

  • Where’s the gloves for a Detective yo

  • Were do you live