Overwatch Gameplay Trailer

Published on Nov 7, 2014
The world needs heroes: www.playoverwatch.com
Overwatch is a highly stylized team-based shooter set on earth in the near future. Every match is an intense multiplayer showdown pitting a diverse cast of soldiers, mercenaries, scientists, adventurers, and oddities against each other in an epic, globe-spanning conflict.
Sign Up for Beta: bit.ly/JoinOverwatch
Like Us on Facebook: facebook.com/playoverwatch
Follow Us on Twitter: twitter.com/playoverwatch

Comments

  • Even back then the game was shot smh

  • 2:33 Engineer

  • 3:56 look at his hands. he got em all

  • Reapers reload animation is fire

  • 조합 왜 저따구임?

  • That turret has a shield look so cool

  • Back then when you already trying to figure out what would be your favorite hero gameplay when the game was going to be released... and I was right. The tbagging hanzo emoting before a POTG

  • Why is bastion bleeding?

  • They need to remake this but with Brigette stunning them every single time they try to do something xD

  • Bastion with shield !

  • Dwarfman has as much health as rein.

  • Bastion w/ a shield

  • My how time has passed by. ❤

  • Bastion had a shield... as someone who bought overwatch mid to late 2017, this all seems strange

  • Maybe I’ll be Tracer!

  • ha torb has to build his turret

  • Yeeet

  • >those plays Lol. Are they bronze?

  • That reaper is blind af jesus

  • 2019؟

  • So many many things changed!

  • Like Pharahs ultimate would last that long

  • Wow, 4 years since this trailer was uploaded.

  • Who’s watching after Ashe release (Hero 29)

  • Omg this looks so fun when is it out?

  • Man, the good old days... Certainly wasn’t perfect, but I still miss it.

  • 0:49 oof, tracer had 250 health and shields combined

  • The good old days

  • Genji wasnt in the beta?!

  • Sym S1 on attack?!

  • Se ve bueno, cuando sale?

  • Why did youtube recommend this video to me in 2018? I own the game 🙃

  • Hanzo completely missed.

  • This is like ASMR for me 🤤

  • Wow thanks yt for giving me a vid i watched 3 years ago :/

  • Phara’s should be able to move while doing her ult

  • now this is pro play

  • bastion with a shield is my worst nightmare

  • Likin how in this tracer kills zen instead of trying to protect him lmao

  • This game will be fun but eventually be ruined. Just a prediction.

  • BR 2018

  • why is this in my recommended?

  • you died tf2 l2p

  • And suddenly 'N word' beast rekt them all

  • It would be interesting to have a mode (maybe during a milestone anniversary) where you could play year 1 or even the Beta form of the game. Just to see how much has changed.

  • *NERF BASTION*

  • Terrible days but good times

  • Where is genji?

  • 5:23 *Ryu ga waga teki wo kurau!*

  • I never get tired of hearing that theme

  • Okay but there was blood before

  • Oh boy. I can't wait until this game comes out!

  • Oh this is a rare video of overwatch ( the game ) Now it’s trash not a game

  • I miss Mercy’s old ultimate. 😔

  • I miss Torbs armour. 😔

  • Bronze flashbacks

  • Trash game lul

  • OMG Widows voice

  • 1:24 chipmunk pharah

  • Where it all began..

  • i remember the first time seeing this trailer i was completely blown away

  • Sym, one healer and one tank on attack.

  • Bastion had 1200 health jeez

  • Ok no the objectives looked soooo similar to the tf2 ones

  • Attack sym

  • Why was this in my recomended?

  • Where's doomfist??

  • Almost 4 years ago wow

  • Everything looks so different compared to now

  • 2018 anyone?

  • 1:24 "ᴶᵘˢᵗᶦᶜᵉ ʳᵃᶦⁿˢ ᶠʳᵒᵐ ᵃᵇᵒᵛᵉ !"

  • I wanna be tracer

  • Is nobody gonna talk about the point?

  • OMG THAT HANZO ULT AT THE END... why did that excite me SO MUCH

  • This is legit nostalgic

  • The good days :( now the game is just whoever is better at gravdragon

  • Thank God they got rid of Bastion's shield.

  • Only 90s kids will remember!

  • almost 2019...

  • rip reaper orbs

  • Season 13 anyone? Ash hero 29 anyone ?????

  • MaYbe I’ll Be TrAcER

  • 3:40 How every sniper rifle should works

  • 4 DPS, solo heal solo tank. It's like they always knew.

  • Back when Bastion had a personal shield. Wow. Glad they figured out that was a bad idea, that wouldn't ever do again... Oh wait Brigette... But seriously,it's amazing to see how far the game has come. Great work devs, thanks for still working on the game years after launch :D

  • Remember when this was about skill?

  • Ahhhh the old overwatch.... I kinda miss it

  • GROUP UP WITH ME. GROUP UP.

  • Lmao in my recommended November 2018 feelsweirdman

  • OMG this this is raw....

  • Who's here to reminisce on the good ol days?

  • Hanson on the point ?!?!?!?!??!?!?!?!?

  • I miss this so much :(

  • You can clearly tell that rein is bronze.. He killed everyone and then outed the dead bodies

  • So noone is going to talk about the fact that bastion has a shield

  • Que vontade de voltar no tempo e jogar ele no beta novamente

  • 2 fps gameplay

  • anyone here in 2018

  • tf2 clone smh