FENTY BEAUTY BODY LAVA & FAIRY BOMB | HIT OR MISS?!

Published on Apr 8, 2018
HEY EVERYONE! Where are all my glow addicts at? Today I'm testing out the brand new Fenty Beauty highlighters! Rihanna just launched two different formulas and I had to see if they were worth the hype! The BODY LAVA is a liquid body highlighter and retails for $59! The FAIRY BOMB is a glittering puff pre-packed with superfine 3D rose gold shimmer! There also is a brand new synthetic brush that is for applying the body luminizer! Are they Jeffree Star Approved?? Watch and see!
🔥WATCH MY FENTY BEAUTY LAUNCH REVIEW ▷ bit.ly/2yL8SDn
✨ COME SEE ME AT RUPAUL’S DRAGCON! MAY 11, 12, 13!!!
Buy tickets here: www.rupaulsdragcon.com
(use code JEFFREESTAR at checkout for 10% OFF!)
💄*SHOP* THE NEW #JeffreeStarCosmetics LOVE SICK COLLECTION ► bit.ly/2G50nD1
*SHOP: www.jeffreestarcosmetics.com
+ FOLLOW MY BRAND ON Instagram: instagram.com/jeffreestarcosmetics
+FOLLOW ME ON IG: instagram.com/jeffreestar
+ FACEBOOK: facebook.com/JeffreeStar
+ SNAPCHAT: jeffreedahmer
+ TWITTER: @jeffreestar
PRIMER: Tatcha - The Silk Canvas - seph.me/2HccLS6
FOUNDATION: Maybelline - SuperStay 24hr
CONCEALER: Makeup Revolution - Conceal & Define
HIGHLIGHT: Jeffree Star Cosmetics - ’Sarcophagus’ Skin Frost from 24 Karat Pro Palette - bit.ly/2uK3fo1
CONTOUR: LA MER - The Bronzer LE
BLUSH: Gucci - Soft Peach
SETTING POWDER: LA MER - The Powder
MASCARA: It Cosmetics - Superhero
LIPS: KKW x Mario - creme lipstick + 'super nude' gloss
NECKLACE BY: Gucci
WATCH MORE VIDEOS...................❤️
😍 WATCH THE MORPHE X JEFFREE STAR COSMETICS GRAND OPENING VLOG ▷ bit.ly/2GG2ReN
🧡 REVIEWING THE NICKELODEON EYESHADOW PALETTE ► bit.ly/2EhnEB1
🔮 GUCCI MADE ME PINK CUSTOM LUGGAGE ► bit.ly/2DhuKVL
💄 RED HOT BLOOD SUGAR MAKEUP TUTORIAL ► bit.ly/2BzPHth
MUSIC: ► Raven & Kreyn ► ”Bubble” - us-tv.org/tv/video-kF6lrNkC9bo.html
(courtesy of NoCopyrightSounds)

Comments

  • “shine bright like my pussy” 💅🏽💀

  • jeffree has such pretty smile 💜

  • I miss that mirror in many episodes..

  • So, I just found out that Jeffree Star's cosmetic is finally here in the Philippines. And learned that you will be coming here next year! Philippines will welcome you warmly! You actually have a huge fan base here in the Philippines. Wah!!! I can't contain my excitement! Have a great year and we love you here from the PHILIPPINES.

  • |♤👪

  • I think I have a pretty good idea of how Nathan's look from all your videos.

  • "Shine bright like my pussy"

  • my second time watching. just had to hit the subscribe button. I love your reviews . your so real

  • ❤️❤️

  • they are both definitely specialty products for only certain things but would be great for photo shoots

  • 5:46 lol I can't 😂😂😂

  • " shine bright like my p......" LOL 💗 Jeffrey

  • Holy shit you are so gorgeous!!

  • 5.47: "Shine bright like my pussy" hahaha, why did I re-watch that like 3 times lol

  • That shade to your EX tho

  • Your hair looks so good xxx

  • "Shine bright like my pussy." Definitely relate.

  • “Shine bright like my pussy”😂

  • "shine bright like my pussy" lol

  • Bitch that Gucci necklace is popin

  • Shine bright like my pussy OMG that was halarious 😂😂5:45

  • These products, are 4 people that literally, dislike clothes, that glitter is still going to be there by 3070

  • “I know everyone’s over the highlight craze... mmmmm.. *cant relate* 💁‍♀️ “

  • Approved? Disappointed!

  • Is it possible. If it’s not too much to ask of course. To do a review on the Lancôme Star Bronzing Magic Brush. I just bought it and I feel it does a good job. I just want to see different ways of using it or applying or even blending it . So far I’ve liked the look I’ve created with it I just want a second opinion and maybe some tips on how to make it look sick! 🤗

  • Thank you sweetie

  • "Sun - sun sorry mama's high"😂😂😂😂

  • Fenty *like* Kylie cosmetics *comment*

  • The more I see jeffrees tattoos the more amazed I am by them

  • I like the fairy bomb better in my opinion. I love both products (from reviews) but I like a more subtle look. And I feel like it would work better for me

  • For the lava, it may be sticky because you might have put too much on in the same area.

  • Try full face using only one makeup brush!!!

  • Jeffree you are honestly my favourite beauty guru!

  • Today his makeup look just like Bella Thorne

  • Nate going in for the lip kiss and being rejected from Jeffree's lip gloss 😂😂

  • That Gucci necklace tho

  • this is the best he has looked in a while. Gorgeous hair, make up and everything!!!

  • I loves how he includes Nathan and asks for his opinion.

  • HOW DOES JEFFREE LOOK SO GREAT WITHOUT EYEBROWS?!?!

  • We can see anything of the product with your tattoos.

  • From an angle you look like Taylor Swift

  • What if he put a bit of translucent powder?Maybe it would make the body lava less sticky

  • I live for Jeffrey with curled hair. It’s such a soft and gentle, but still fashion forward. I also really enjoyed how he was so genuinely excited for these products. You could tell how happy he was with how everything looked and Rihanna’s brand in general

  • "giiirl i love it...(right in my mouth)"

  • Can you please just make a whole Can’t relate Collection

  • does jeffree the one who edits his videos?

  • Shine bright like my pussy🌟

  • *Shine bright like my pussy*

  • “maybe it just needs to be activated “ 🤣

  • I love you Jeffrey star

  • Shine bright like my _pussy_

  • I like the powder better.

  • “Shine bright like my pussy”😂😂😂im dyingg

  • gorgeous !!!! yassss girl lavya!!

  • Maybe the tacky ness is to hold the powder on?

  • Your hair looks so gorgeous in this vid...

  • SCREAMS YOU AND NATE ARE THE CUTEST

  • So glad to know it was sticky. Was about to order but nope.

  • I think the reason why it's tacky is because Rihanna got used to using oil with the eyeshadow she crushed. If you watched her in Vogue then you'll get what I'm saying. So I guess when Rihanna tested it on herself, she loved it cuz that's what she used. But I guess they might change the formula a bit.

  • Shine bright like a pussy🤣🤣🤣🤣

  • Jeffree, I love the way he looks at you. ❤

  • "Shine bright like my pussy" Riri is shaking yo xD

  • Lol Legit, my boyfriend would rather kiss me when I have the flu than kiss me when I have lip gloss on.

  • okay but when she said "shine bright like my pussy" girl i choked like hell

  • His hair looks stuning

  • Jeffree looks so good in this video 😍❤

  • Omg the name "Fairy Bomb" is making me wanna hug it

  • 5:46 i kennot.

  • “Shine bright like my pussy”

  • “Shine bright like my pussy” 😭🤣🤣🤣🤣🤣😭😭😂😭😭😭😭😂😭😭

  • Is a Morphe/Jeffree Star store coming to Georgia????

  • jeffree u are very beautyful hope u reply can u react to some of your own videos plz

  • “shine bright like my pussy” 😂😂😂

  • Love the results of the puff in the sun

  • Hairrrr 😍😍

  • “Bitch I’m hungry” An actual fucking mood!!

  • I wonder if the body lava would feel different with a different applicator? Maybe the brush isn’t getting it into the skin hence the tackiness.

  • I love your hair

  • You look so beautiful in this make up and hairstyle.. Such a queen

  • I love how Jeffree looks outside in direct sunlight. 😊

  • "Shine bright like my pussy"😂😂😂

  • Shine bright like my pussy😂

  • Adopt me💜

  • shine bright like my pussy. 💕😂

  • I love your hair 😍😍

  • I LOVE THIS!!!!

  • God!!! Love Nathan’s Hey Arnold Tshirt!!!! 😱😍

  • Where is your tits girl

  • “Shine bright like my pussy” 😂

  • “Shine bright like my pussy” 😂😂😂

  • if u put a lot of body lava it’s gets hella sticky

  • Maybe you used too much lava highlighter

  • "Shine bright like my pussy"

  • The fairy bomb looks so fcking good on jeffrey star, I mean b*tch you really are a shining star ♡ 🌟

  • Sometimes i just forget that Jeffree is a man 😂😂😂

  • sometimes I wish Jeffree have done the fenty beach please collection review because he is so amazing and I value his opinion, but I also respect him not doing it coz he has the "Thirsty" palette launch for his own brand. :)

  • I don't like it I mean the price and.. Bitch u are Rihanna CMON

  • Is Jeffree marrieds he has a ring on his ring finger

  • 5:57 LMaO we heard you 😂

  • “This looks like my ex, and this looks like Nathan” 😂😂😂😂😂