No video

John Mayer - New Light

Published on May 10, 2018
Spotify: radi.al/NewLightSpotify
Apple: radi.al/NewLightApple
Amazon: radi.al/NewLightAMZ
John Mayer
“New Light”
I’m the boy in your other phone
Lighting up inside your drawer at home all alone
Pushin 40 in the friend zone
We talk and then you walk away every day
Oh you don’t think twice bout me
And maybe you’re right to doubt me but
But if you give me just one night
You’re gonna see me in a new light
Yeah if you give me just one night
To meet you underneath the moonlight
Oh I want a take two
I wanna break through
I wanna know the real thing about you
So I can see you in a new light
Take a ride up to Malibu
I just wanna sit and look at you, look at you
What would it matter if your friends knew
Who cares what other people say anyway
Oh we can go far from here
And make a new world together babe
‘Cause if you give me just one night
You’re gonna see me in a new light
Yeah, if you give me just one night
To meet you underneath the moonlight
Oh I want a take two
I wanna break through
I wanna know the real thing about you
So I can see you in a new light
Yeah if you give me just one night
You’re gonna see me in a new light
Yeah if you give me just one night
To meet you underneath the moonlight
What do I do with all this, what do I do with all this
Love that's runnin through my veins for you
What do I do with all this, what do I do with all this
Love that's runnin through my veins for you
What do I do with all this, what do I do with all this
Love that's runnin through my veins for you
What do I do with all this, what do I do with all this

Comments

  • This speaks to me

  • Is it me, or this music sounds like a Daft Punk beat?

  • As someone who dwells in the genre John Mayer always settled in, but never enjoyed his stuff, this is the only song I truly love out of his discography. It has true color. I love the man. I love this direction. I’m hoping for more like this.

  • The jacket that John Mayer is wearing looks like something Zack would wear on Saved by the Bell. 😭

  • It's a really nice sounding song, but those are some... questionable vibes in the lyrics, kind of reminiscent of a reddit-esque nice guy.

  • I love this song! It's so relaxing after a stressful day!

  • love thiss

  • 너무 됴아 ʕっ•ﻌ•ʔっ

  • 👏🏼 muy bien por john !!

  • It’s a vibe

  • .75 playback speed = bedroom pop

  • Only John Meyer can pull this off. Ooohh, the 80's hv returned. Love this song. So contagious, can't stop listening to it.

  • 1.5x speed version please!!! Its fun

  • OMG! Like if you want to kiss him for doing such a great song. Thank you John Mayer.

  • Mending dicubit iguana Tolong disimpen di celana Dicubit-cubit iguana Cepet dijual mumpung murah

  • The lyrical melody to viva la vida kind of fits here 👌

  • This song brings me back to life

  • 😍😍😍😍

  • I love this song..

  • I love this song ! :)

  • Listened to it only one time. ONE TIME. And I’m already hooked.

  • Thank you always for the music #JohnMayer

  • Getting dome on a rainbow to this song

  • Fluxcup - cubit cubit iguana

  • I really don't care what the lyrics are. He makes women swoon.and I don't even know what swoon means but he makes me feel dreamy with sort of cloudiness that comes over my eyes. I become confused when he sings.

  • He just has it.

  • Working in a store just unhappy then is song come on and I dance in the middle of the store my boss starts laughing

  • love song

  • this song gives me the best vibes

  • My sister keeps playing this song over and over I am in love

  • super relaxing song... ilove it really

  • Jualan yuk jus aerr

  • John's putting the sexy back into sexy singing, super smooth slick stud

  • I sent this song to my my first crush that moved away 22 years ago

  • This song has made me cry more than once 🥰

  • Anyone else just think that this song is perfect 😍

  • To be honest, when you listen to it at first you go like: “Oh, this is so cool!”, but then I got tired of it the 5th time I listened to it

  • ;)

  • FLUXcup - Di cubit cubit Iguana (indonesia)

  • It's soooooooo cool....great...great....😚😚😚😚

  • One of the grooviest song in a long long time 😍😍😍😍😍😍 finally after a long time @johnmayer is back ....

  • you guys should listen to 'cubit cubit iguana' version thank me later :)

  • Never have I listened to a song that genuinely made me feel happy for once

  • I am fall in love

  • I WAS TRYING TO FIND THIS MUSIC FOR MONTHS AND I FINALLY DID IT OMG

  • Jualan yukkk!!!Jus Aer...

  • Dicubit cubit iguana...

  • OOOOMMMG I LOVE IT

  • Cubit cubit iguana

  • Can’t.Stop.Listening.to.this!