No video

H.E.R. - Could've Been (Official Video) ft. Bryson Tiller

Published on Nov 2, 2018
“Could’ve Been” feat. Bryson Tiller (Official Video): smarturl.it/CouldveBeenVid
Follow H.E.R.
facebook.com/officialHERmusic/
twitter.com/HERMusicx
instagram.com/hermusicofficial/
everythingrevealed.her-official.com/
Follow Bryson Tiller:
facebook.com/BrysonTillerMusic/
twitter.com/brysontiller
instagram.com/brysontiller/
#HER #IUTKH #CouldveBeen

Comments

  • Ahh, that song is FIRE! Love H.E.R.

  • This is my damn love story😭😭😭😭

  • I couldn’t wait till the end of song I just got off, Damn the Damn !

  • Thanks, Obama.

  • On repeat

  • New song to listen while looking out the window when it rains, thinking how lonely and unloved you are... 💔💔💔💔

  • Feelings ❤️

  • Man just heard this for the first time, and I'm feeling and vibing to this joint.. Good Job!!

  • Love this lyrics and tones

  • That's Dope❤❤❤❤❤❤❤

  • just beautiful music wilddddddd and it's a Joy too hear this morning wilddddddd

  • They slept on Gabi Wilson, now she’s H.E.R

  • Who directed this video. Someone please tell me??🙏

  • The Weeknd would hav killed this🔥

  • The fact that this song is in Obama's 2018 personal playlist!!!

  • This sounds like a musiq soulchild kinda song

  • I fucking hate them love isnt worth it anymore . -sabotaged

  • Beautiful!

  • I’m so proud of my city Vallejo for a town that’s the ity bity city by the Bay,we have a lot dope artist,E-40,MACK DRE,BABY BASH,SOB,B-LEGIT,CON FUNK SHUN,SLY STONE MAN ANF THIS YOUNGLADY H.E.R DOPE

  • This song is on repeat everyday

  • 🔥🔥🔥

  • This my shit

  • Chemistry is a powerful thing u hear it in this song I Love Bryson for this wtw was he on with this song love it always #1fan ❤️❤️

  • Easy as hell....

  • Im in my feelings now

  • I keep #rewinding & #repeating this song wishing ”We Could've Been” and this song never would've end

  • Her is up for five Grammies!!

  • This man cold 🤷🏾‍♂️

  • I fell in love with this song the first time I heard it. I love Bryson Tiller and H.E.R. This song and the visuals in this music video is so beautiful. They should be a couple. 😍❤️

  • I know this whole song 😍

  • Ok, I'm super mad im just finding out about this song in 2019...I love it! ❤️❤️❤️

  • love this song so much

  • ❤️ H.E.R.

  • Awwww I’m going through a heart break 😔💔 this song really got me in my feelings

  • I got out the bucket of ice cream, I'm in my baggy sweats and oversized T, music is playing. I'm good

  • They make. Sry cute couple tho for real

  • Your narrative is wrong that why you not selling you want to use me Palm Angel to get your music across should have use my Bee Wowzer picture and me on your album that’s what the people want

  • Your narrative is wrong that why you not selling you want to use me Palm Angel to get your music across should have use my Bee Wowzer picture and me on your album that’s what the people want

  • Those keys...that synth bass...and that VOICE!!!😍😍😍

  • here bc barack obama tbh

  • this the kinda song that you play when you spend the night with a ex you still mad cool with

  • “What good would it be if I knew how you felt about me?”

  • Sitting here thinking to myself they would make a cute couple

  • “and we tried to pretend, every now and again, we don’t dream about don’t think about what we coulda been”😩😩 WE COULD OF BEEN I SWEAR😭not fair💔💔

  • "Look me in my eyes.... Don't that feel nice?" BRUH THT PART GOT ME

  • I want them to get together so bad lol

  • Hard not to be in your feelings after hearing this.....

  • Fascinating

  • I used this song on dubsmash and I'm just so in love her music🙂🙂

  • I listen to this song at least 10 times a day .