Girlfriend Tag | LGBT

Published on Jul 19, 2014
Find me:
now-this-is-living.tumblr.com
instagram.com/nowthisisliving
twitter.com/shannonNTIL
Find Cam:
the-2nd-star-to-the-right.tumblr.com
instagram.com/cammiescott
twitter.com/cammiescott
Music by Stephen Pepler kimthelion.bandcamp.com

Comments

  • god damn i miss shacam

  • Cammie and Shannon uuuggghhh😢💔

  • watching this in 2018 😭😍

  • its 2018 and hi im back~

  • Watching in 2018 I’m crying

  • Wow old times

  • Why am I watching this in 2018 😭

  • 2018❤

  • Still watching their cute videos..

  • I MISS THEM 😭😭😭

  • "don't let anybody tell you... feet"

  • 2 0 1 8

  • Lol girlfriend tag, I would so play smack the vag with ya 😜 (!)

  • I'm soooo sad there not together but I understand there reasons. 😔

  • I miss em

  • Aaaaaaaand they have sex :)))

  • Whenever I’m feeling lonely, I watch old Callie and Shannon videos, to remind myself that love is real

  • Who's here in 2018

  • 🤢

  • :’(

  • Why am I doing this to myself?

  • I miss them so much. I am here going back to their old vids

  • 2018, who else?

  • They're so young

  • This was the first video I ever watched of Shannon. I instantly fell in love with both of them. I love you guys so much and thank you for being who you are and being here for us ❤️

  • Umm.. im crying..

  • 2018

  • Anyone else back here after the collab?

  • Why do I do this to myself 😭💕

  • So sad that I found out about you guys after the break up. But change & growth is always a positive! I'm wishing you both the best on your journeys!

  • About 1 and half years ago, i dreamed about this video. I remembered it clearly, but idk who ar they back then, and im not into the "L" thing. But, after i dreamed this, im trying to find this bcoz i feel somthing different. But, while im trying find this, i found another couple and forget bout that dream.. But tonight, i got a deja vu while watching this video and it gives me goosebumps. And now im freaking happy bcs i finally found this. Always love Shannon and cammie, its so sad that they're already broke up, and im late, like so f late. Wish the best for 'em. Love you 😘 Excuse my english😂

  • Forever my faves

  • That was cute

  • ❤️❤️❤️🇵🇭

  • 20gayteen

  • the fact that the music wasnt intentionally picked to make me cry but it worked?

  • 2018 😭 so sad

  • back to the begining of ya

  • Extraño Shacam😭😭😭

  • 2018

  • Broke up 😪 So it wasnt true love?

  • I'm going to cry I miss you two so much

  • Look at me torturing myself😢

  • Ahhhhhh why am i doing this to myself againn?? love you both

  • When you just missed them.... and just rewatched their videos all over again.. 😥

  • My heart 😭

  • 29-12-2017

  • This quality

  • i keep torturing myself.

  • I predict this relationship will last forever!

  • If yall liked this video, you might like our girlfriend tag video too! us-tv.org/tv/video-tsOqxAvHQa4.html&t=3s we are new couple channel on youtube and it would be rad for yall to check us out!

  • :,-(

  • You look so cute together miss seeing u together 😞😞

  • 10:45 Hilarious

  • Does anyone just go back and watch them when they were together at 3am eating chocolate?.... no just me? Okay

  • They come so far, I hope they find themselves back together tbh!

  • Love Shannon & Cammie Love you

  • shannon will always be my bias... if you know what I mean..

  • It’s currently October 2017 and I’m re-watching all of Shannon’s videos...I know Shannon finally moved on but my heart still breaks for her. She adored Cammie and Cam broke her heart to just go screw around in LA and London a few months later 😭

  • Memories !😊

  • this hurts me a lot because i loved them together so much but t im happy they are better and happier with other people and enjoying their life. i grow up watching their videos, and they helped me a lot

  • oh hey

  • still watching 09/07/2017

  • It's 2017 :(

  • wtf is even up with this videooo😂😂

  • Who's here in 2017

  • I love Shannon and Cammie so much ...I am the one filipina fan of them .

  • I miss y'all. But I respect both of ur individual decisions. Love u both

  • Why am I doing this to myself 😭

  • 2017

  • :')

  • :')

  • I'm straight. Why am I watching this? Now I begin to question my sexualty :/

  • Cammie didn't even have her own US-tv at this point omg

  • josh won

  • I STILL CAN'T MOVE ON AFTER THEIR BREAK UP! Someone help me :(

  • It's 2017 and I just stumbled upon this video, anyone else😂?

    • Mackenzie Skye I'm late to the party too. You are very cute. If you like girls who are drop dead gorgeous and like shannon check out "Lupa"s channel she's like a Shannon clone haha 😂

  • Pillow princess :,(

  • I CANT EVEN GET A LIKE ON TUMBLR....... WTF

  • Going back to the beginning of Shacam - Why am I doing this to myself?

  • it hurts me so much, why am i doing it to myself why

  • :( :( :(

  • omfg it's 1 am why am I doing this

  • I miss her videos together

  • i'm watching this again and it's so interesting to notice how your voice has changed. or how you talk. you sound like a lil softer but more insecure in this one. i do hope you feel good these days, shannon.

  • still not over

  • Ugh. Please don't make sick.

  • 8:30 you dont know how many times i have seen this part

  • How tall is Cammie? Because I met Shan few days ago and she isn't so tall😅

  • I want cry

  • Why. Why am I doing this to myself

  • now this is crying

  • Although you guys are no longer together, these videos continue to inspire people all of the time. The reason my girlfriend and I started our channel was because we saw how much you helped and inspired so many gay people and we can only hope to do the same! You are both individually amazing and always will be:)

  • Highkey depressed now

  • Why am i rewatching the beginning of this and now im just like "Lena and kara?" 😂😂😂 Help me

  • i dont know why im cryin in the club right now

  • I am not the only one to watch again this video in 2017

  • ❤️im straight but i love you two.

  • 1.2 million hits!

  • April 7 Friday 2017 and im watching this