No video

Future & Juice WRLD - Shorty (WRLD ON DRUGS)

Published on Oct 19, 2018
Freebandz Presents: Future & Juice WRLD "WRLD on Drugs"
'WRLD on Drugs' available at smarturl.it/WRLDONDRUGS
Future online:
twitter.com/1future
instagram.com/future
soundcloud.com/futureisnow
facebook.com/FutureOfficial
freebandz.com/
Juice WRLD online:
twitter.com/juiceworlddd
instagram.com/juicewrld999
soundcloud.com/uiceheidd
facebook.com/Juice-Wrld-1922155074673665/
(C) 2018 Epic Records, a division of Sony Music Entertainment with Freebandz / Grade a and Interscope

Comments

  • ##πŸ’―βœ”πŸŒ€βš‘β˜‡πŸΌ

  • This should have 1mill view by now

  • Juice Wrld and Future made a good album wit a few Trash songs.

  • Are we allowed to use this song for videos

  • Need a video for this one asap

  • 2nd hardest song on the tape!!

  • Did he say thats nlmb shorty???

  • OK YOU LOOK AT ASTRONAUT ! MIL VIEWS AND THIS BARELY 177,030 IM TRIGGERED

  • First dudes was trying to be the next 50 cent trying to out gangsta each other or show how tough they are...then dudes was trying to sound like wayne and wanting to be gangbangers......then t pain came and dudes wanted to start singing...then drake came and took the whole rap/ singing to a new level...then future came and made this new trap singing wave .....then chief keef came and everyone wanted to make drill type music.....then young thug blew up off another dudes swag and sound and made all these cats start dressing feminine ......then wiz Khalifa came pushed the new stoner wave.....and then came Lil uzi vert who have yall trying to sound like white boys and calling yourselves rockstars....now you have 69 having everyone wanting to go back to being fake gangsters and bangers lol...shit is sad

  • Hit a thixk bitch from the baxk to this shorty β™ͺ♫♬

  • πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  • how can u hate on this

  • That's song is the boss

  • Future voice sounds good on this not allat voice crackin bullshit

  • I thought this was trash till i got highπŸ’ͺπŸ”₯πŸ”₯

  • I GOT ME A COUPLE OF SHORTY

  • Like if juice wrld is better than everyone

  • πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  • β€œMolly I’m geeked shorty.. can’t feel my teeth shorty.. new car no keys shorty..Gucci on my fleece shorty”

  • This sounds fucking horrible 2018 keeps disappointing

  • Follow niccriviera on IG Instagram

  • Here before 100 billion 🀣🀣 πŸ”₯

  • πŸ€‘πŸ€‘πŸ€‘πŸ€‘

  • I just posted a tutorial on making a Wrld on Drugs Type Beat! Check it out if you want to learn how to make beats! 🀘🏼

  • Future killed it πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯😀

  • Before 90 k

  • Juice wrld need some. room on the track skoob. πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  • This is fire asfπŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  • Juice wrld is the hottest in the gameπŸ”₯πŸ”₯

  • Is it just me or does this album sound like something future wouldn't post?

  • All this ppl talking shit on Future saying he ruined the album dont know shit, a bunch of peasants .

  • garbage

  • rip x juice wrld is better than lil Pump juice wrld is better than 69 rip miller this is how u getting some likes boiiiii

  • Song poppin off

  • swing knoob?????

  • This is a vibe I don’t feel too often πŸ‘ŒπŸΎ this is sumn different

  • This album an instant classic.

  • Juice suck

  • What's so special about Juice WRLD can yall post some popular/good songs by him?

  • I jus popped 7 Ps, smokin like a rasta

  • We gotta thank Future

  • J Cole Wouldn't like thisπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • I dig it shawty

  • πŸ’― much respect πŸ’― king yon lion life forever Young yon lion of judah last king rising in the west ...

  • Yea

  • Juicewrld fictious lyrics kills me..mythological raps

  • 🏿🏿🏿🏿🏿🏿🏿🏿 🏿🏿🏿🏿🏿🏿🏿🏿 🏿🏿🏽🏽🏽🏽🏿🏿 🏽🏽🏽🏽🏽🏽🏽🏽 πŸ½β¬œβ¬›πŸ½πŸ½β¬›β¬œπŸ½ 🏽🏽🏽🏿🏿🏽🏽🏽 🏽🏽🏿🏽🏽🏿🏽🏽 🏽🏽🏿🏿🏿🏿🏽🏽

  • true

  • Check beats in my Instagram πŸ”₯πŸ¦… @imvoltbeats

  • Imn fucking stupid fucked off the aprazolam i cant tekk if the backround pilla s s n shit arent moving or not????..........,

  • Best and worst year in hip-hop the drops have been amazing but damn we lost X. This album is dope as fuck.

  • Top 5

  • here before a milli

  • This foo juicewrld ain't shit

  • Juice more talented, he outdid future on this albumπŸ”₯

    • I think so too and I fw Future tough!! Juice got em

  • πŸ”₯

  • lil shorty chill queen

  • What genre is this πŸ€¦πŸ½β€β™‚οΈ

  • Who listening to this will giving back shots

  • Best instrumental on my youtube now!

  • Here before a mil. Anyone else?

  • Wtf what happend to Juice wrld this shits fucked. So disapointed. Fuck man .

  • Before 50k anyone?

  • Trash lyrics for simple minds

  • Lol this cd gonna be trash juicewrld is not dope and future fucked up by picking to do a collab album with

  • Here before 30k

  • Yawn.

  • 20k Gang

  • damn... trap can barley make the 2 minute mark these days.

  • Here before this blows up

  • πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  • Anybody playing the Mega Million?

  • Like if Juice Wrld is better than 69!

    • Bruh that ain't even a good comparison

    • sir shitler Nah i don’t listen to him at all lmaooo! πŸ’€πŸ˜‚

    • 6ix9ine makes "wack" *cough* *cough* FIRE music but yall still listen to it and hes still gettin his money so hold this L

    • Been knew sir

    • MadFumes Something crawl up your ass? Maybe your just a 6ix9ine Dick rider lmaooooo! πŸ˜‚πŸ’€

  • This the next hit watch

  • Here before 50k

  • I actually love future but the whole tape is so fuckin autotuned boi and kinda boring too

  • Best song on the album

  • Future ruined this album...

  • Who’s here before 10k

  • Hell yeah πŸ”₯ πŸ”₯

  • Who’s here before 1 mil ?

  • *This would've been way better with lil baby on it* πŸ’«

  • I don't really like most of the songs tbh. Not hating just sayin

  • here before 10k

  • I like juice wrld better solo

    • +Chris Havok Future sounds retarded

    • Future an OG how you gonna say he ruined it. One of the greatest of all time. Juice is new but he definitely has the potential to be one of the greatest too.

    • Honestly future ruined the album

  • FUTURE O MELHOR DO MOMENTO TRAP, JUNTO COM MIGOS, THUGGA E LIL BABY. πŸŽ§πŸŽ§πŸ”

  • Who else here before 100,000 ?

  • The beatttt is sooo fire

  • nah future brought out the best in juice wrld

  • Nigga Juice Sound Like Nav On This Album πŸ‘ŽπŸΎ

    • I hear it now thanks to you bitch. Thank you for ruining this for me. Next time shut the fuck up

  • πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  • Harmonic melody on point πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  • anyone else to embarrassed to take a dump in school?

    • +Pxndx Lunx facts

    • +YSL.Slimee you do that in any public rest room

    • Y'all niggas wasn't raised right , you never supposed to take a shit in school πŸ˜‚πŸ˜‚ and if u do put toilet paper on the seat!

    • Lyrify I avoid it but I’ll take a dump if needed

  • Juice world one of the best rappers ever

    • The Goat Josue pause

  • Like if future ruined juice’s talent on this album

  • Before 1 mil

  • I’m here before 40 million

  • Fire

  • damn u really see where lil baby get his flow from .. a 100 percent from future

    • yep, same cadence, only difference futures legendary voice while lil baby sound like Micky mouse he fye tho

    • Facts he's future s semen all grown

    • U smoking dick boy

  • Here before 1 mill