And you think YOUR family is dysfunctional | Wayne

Published on Oct 30, 2018
Why the hell is Del’s family so f****d up? Catch the new US-tv Original series Wayne. All Episodes Now Streaming.
Available with US-tv Premium from us-tv.org/username-premiumoriginals. To see if Premium is available in your country, click here: goo.gl/A3HtfP

Comments

  • 😈☻

  • This is so corny

  • "One of the major breakouts of 2019." It's not even 2019 yet dude, how do you know if this is gonna breakout

  • IS THAT TOM HARDY I SEE

  • The type of relationship my brother and i have

  • Can I watch this for free cause it comes out on my 16th birthday???🤣

  • Drop it already

  • No wonder our country is not going good

  • Know we’re saying the f word nice US-tv help mess our children up more! Good job

  • Most watched TV show who da fucks watching it

  • Dude, There'z #RyanORiley {#RyanORilley} from #HBO #Oz #HBOOZ right Here

  • Where the heck do I find this, I have YTR and I can find it

  • I really wish michael cera was in this movie

  • I’m actually excited for this

  • Is that Dean Winters (Mayhem)?

  • Yup.

  • Man I like the brothers their accent its Bostonian isn't it

  • Why does the thumbnail look like a beyond scared straight thumbnail 😂

  • effective frauds & ponzis !!!!

  • shameless much?

  • Wow, a US-tv original that DOESNT look so bad (besides Buddy System)

  • It's fine guys. East coast Boys are funny without the sitcom. Im gonna watch. Cumon

  • This!

  • That young girl looks familiar. What’s her name?

  • Looks very cliche and corny right from the start! Running out of good ideas...

  • copia barata de la casa de papel

  • We should all report all of the videos for violent content. Honestly US-tv you have enough money, stop demonetizing the people who are making your site good! Shout out to Kryoz gaming and Smii7y who’ve been hit hard by demonetization!

  • So US-tv is demonetizing people for swearing and then they make this... hypocrisy at its finest

  • Basically shameless ok

  • "More like belongs in the trash"

  • shameless basically?

  • Yes my life is worse

  • Shameless knockoff anyone ?

  • Yay hypocrisy from a company!

  • Wait is this going to be a show or a movie?

  • Carry on fruitcake.

  • If I wanted this I’d just sit on a bench downtown

  • Shameless 2

  • knock-off shameless, but price is higher than the real thing?

  • So basically a poor imitation of Shameless

  • How is this not age restricted and demonitized?

  • The acting from the two brothers seem really "forced".

  • At least they're protected from mayhem

  • Reminds me of shameless

  • 6.6k like here my friend 👊😎👍

  • Sorry this has nothing on dysfunctional as shameless like this trash compared to that show

  • Someone copied shameless lol

  • Ok mine is like 100 points this family is just maybe 105 points

  • Shameless wannabe!!!

  • Did anyone else think this Bruce Wayne

  • I honestly don’t know why I thought this had something to do with Batman or someshit

  • Is not dysfunctional but eniwey

  • I knew she looked like the girl from big time rush

  • They wanna be Gallagher’s sooo bad SMH!

  • I can’t wait!!

  • Yes

  • No, just no. I'm not going to watch this

  • Haha

  • Doesn't youtube have rules

  • Damn it would be a US-tv orginal

  • Probably one of the greatest things I have seen on youtube😂😂😂

  • Is that Eddie Brock and O'Reilly?

  • oh barf!

  • 😂😂😂

  • This kinda reminds me of Shameless.

  • Is this gonna be free or on Fmovies

  • No thanks.

  • My family is actually very functional millionaires that are highly intellectual. Before salty comments appear, it's a joke.

  • New season of shameless ...

  • Just from these clips.My family is still more fucked up.

  • Be careful guys, we have to download it before it gets taken down and demonitized!

    • You're an idiot.

  • Omg is that the girl from red band society

  • This show is dysfunctionally functional.

  • Is this a prequel to Gotham? And one of the boys grows up to be Batman’s dad?

  • Yes, yes I do.

  • You know your family is dysfunctional when mom doesn't get blamed

  • 0:28 well I can spell effervescent

  • THE VULTURE

  • Lol I gotta see this... This looks awesome like if u agree

  • I was looking for the scene shown in the thumbnail...

  • The twins are me and my sister, holy cow

  • Shameless but in Mickeys family’s point of view

  • My family put the D in ysfunctional !!!!

  • They remind me of the Milkovich's on Shameless. Violent and dysfunctional.

  • I swear, if this isn't about Wayde Wilson

  • Is this a challenge?

  • Well I found free $6123a money making system that is really working:(just go to) greatworks.club/?gnCfR Great work...

  • Dude this is my family (not kidding )

  • Wow this is one of the worst edited trailers I've ever seen. Show looks like it's gonna be a very poor imitation of shameless

  • Was thinking, "wow this looks like a great show I think I might watch it" *sees it's on US-tv red, *user has left the game

  • My family is

  • Whats this a new shameless hahaha

  • 0:03 *STOP BULLYING*

  • O’Reily!!!!

  • It's the story of Wayne Gretzky

  • Trying to ride the coattails of shameless. I hope this fails as miserably as "The Conners". Thumbed down! Come up with your own original ideas!

  • Is that the vulture 🤣

  • So Wayne is when americans try to copy the british cool and violent funny style, but with bad and over reacting acting.

  • Mom: “Your sister has an announcement to make.” Sister: “Stop bullying.”

  • US-tv is SO hypocritical